Business Intelligence
Autor: | Anonymní | Zobrazeno: | 2955 |
---|---|---|---|
Vytvořeno: | 27 Zář 2018 | Aktualizováno: | 14 Srp 2020 |
Verze: | 18 |
Přeloženo | ano | -- | -- |
---|
Popis
Jak na modul Business Intelligence
Video tutorial, #2, #3, #4, #5
Business inteligence (BI) je proces pro analýzu dat a prezentaci aktuálních a relevantních informací, které pomáhají ředitelům, manažerům a ostatním firemním koncovým uživatelům k informovanému obchodnímu rozhodování.
Plugin Business Intelligence v Easy Projectu přináší přehled všech klíčových dat, metrik či KPI na jednu přehlednou obrazovku. Díky tomu je velmi ceněn u top manažerů. Tento plugin analyzuje data získaná ve fakturaci, z finančních toků projektů (náklady versus příjmy), z osobních a dalších výdajů, z obchodních dat (případů) nebo z výdajů Google Ads. Všechny tyto detaily dohromady tvoří ROI, nejdůležitější číslo pro veškerý obchod. Tato čísla také můžeme nazvat trendy, protože je lze srovnávat - nová data se staršími. Všechny vytvořené trendy a grafy je možno rozkliknout - po otevření detailů můžete sledovat detaily, které se skládají do výsledného celku. Můžete překlikávat mezi různými úrovněmi - společnost, země, produkt, uživatel nebo projekty. Jedině tak snadno analyzujete konkrétní obchodní segment.
Activity feed je užitečná funkce, která zobrazuje aktivity členů týmu v časovém přehledu. Jedním pohledem zjistíte, co se právě děje. S modulem Business Inteligence už nepropásnete žádný důležitý moment. Budete mít stále přehled o všech projektech a provozu společnosti, takže se budete mnohem snáze rozhodovat. Easy BI plugin je dostupný přímo z nabídky Menu Další.
Jakmile spárujete svůj účet Google Ads v nastavení modulu (podrobné instrukce najdete dále), budete mít dostupnou možnost "AdWords Geo Performance" ve výběru dané entity v modulu Trendy. Díky této možnosti můžete analyzovat vaše business ROI v Business Dashboards. Google Ads lze propojit s fakturací, výplatami nebo obchodními případy, tak snadno zjistíte, která součást má nejvyšší profit a která naopak ne. Takové detaily jsou samozřejmě užitečné pro každou firmu, která na trhu nabízí více produktů nebo služeb. Modul Business Inteligence poskytuje také jednoduché geografické a produktové ROI analýzy - upřesní vám, který ze segmentů je v profitu: ROI = výnosy / náklady (reklama, výplaty, ostatní výdaje).
Dostanete tyto odpovědi:
- Které produkty, projekty nebo služby jsou nejvíce ziskové
- Které trhy jsou nejvíce ziskové
- Najdete své "zlaté" segmenty - kombinací nej geografického trhu a produktu
- Získáte přehled o Google Ads nákladech
- Objevíte nejnovější obchodní trendy, díky srovnání starších období
Poznámka: začleníte-li Google Ads do ROI kalkulace a chcete je filtrovat podle produktů, pole "Produkt" není v kampani k dispozici - proto je do názvu kampaně zadáno jméno produktu. Každý název kampaně musí být ve tvaru: "PRODUKT - plus další detaily... "
Jak propojit Business Intelligence modul s Google Ads
1) Vytvořte si Google Ads manager účet.
2) Přidejte Google Ads manager účet do vašeho Google Ads účtu
3) Vygenerujte developer token v Google Ads manager účtu
4) V Google Ads manager účtu klikněte na odkaz "Apply for Basic Access". Bude potřeba zadat následující informace.
- AdWords manager účet (MCC) ID spojené s developer token
- Už vaše společnost má nějaké schválené Adwords API Tokens?
- Napište AdWords manager účet (MCC) ID spojený s vaším jiným tokenem
- Upřesněte důvod pro získání dalšího tokenu
- Je tato aplikace pro App Conversion Tracking a Remarketing API?
- Můj kontaktní e-mail v AdWords API Center je ...
- Typ mé firmy v AdWords API Center je správný a momentálně nastaven jako ...
- Jednoduše popište business model vaší firmy a jak využíváte AdWords.
- Zařizuje vaše firma kampaně i pro další klienty (nebo další uživatele mimo vaší firmu)?
- URL webových stránek vaší firmy
- Napište seznam webových stránek, které inzerujete a jejich majitele:
- Chcete použít váš AdWords API token v nástroji, který vyvinul někdo jiný?
- Pokud možno napište seznam nástrojů, které využíváte
- Zašlete dokumentaci využívaného nástroje (ve formátu .pdf, .doc nebo .rtf).
- Využijete API ve spojení s AdWords reklamou?
- Kdo bude mít přístup k AdWords API nástroji, který vytváříte?
- Pokud máte klienty, budou mít logovaný přístup k reportům vašeho nástroje?
- Chcete používat další jiné volání API nebo vytvářet/řídit kampaně přes API?
- Budete využívat váš nástroj pro reporting nebo získávání dat z AdWords?
- Chcete přes API vyhledávat klíčová slova? Konkrétně, chcete využívat TargetingIdeaService nebo TrafficEstimatorService?
- Google Representative Email
- Souhlasím s podmínkami a jsem seznámen s tím, že mé osobní údaje budou zpracovány s souladu s Google’s Privacy Policy.
5) Počkejte na schválení aplikace ze strany Google.
6) Vytvořte si oauth token v Google Console.
7) Stáhněte si tento soubor a vyplňte všechna pole.
8) Soubor vložte do administrace BI (Administrace >Moduly > Easy BI).
9) Klikněte na přihlášení.
10) Potvrďte přístup přes Google Ads manager účet.
11) Pravidelně aktualizujte Business Intelligence modul. Jinak se ztratí kompatibilita s vaším Google Ads manager účtem.
trends, business)