Plánovač schůzek - místnosti
Autor: | Easy Admin | Zobrazeno: | 789 |
---|---|---|---|
Vytvořeno: | 24 Zář 2019 | Aktualizováno: | 01 Říj 2020 |
Verze: | 6 |
Klíčová slova:
Přeloženo | ano | -- | -- |
---|
Popis
Jak vytvořit novou místnost
Jděte do Administrace > Kalendář a plánovač schůzek.
Klikněte na zelené tlačítko "Nová místnost" a zadejte název a kapacitu.
Po přidání novou místnost najdete v seznamu při vytváření nové schůzky v kalendáři. Dopředu si ověřte přes odkaz "Zkontrolovat využití", zda bude místnost volná pro váš vybraný termín.
V přehledu dostupnosti místností (/easy_rooms/availability) je možné nové schůzky vytvářet, ale nelze už schůzky editovat ani mazat. Pro úpravu nebo smazání schůzky použijte přímo kalendář. Smazáním místnosti se smažou také všechny existující rezervace.